2013. március 11., hétfő

Tavaszi megújulás

Ahogy tavasszal a természet is megújul úgy most én is megújultam egy kicsit. Új logót készítettem és a fényképek is új köntösbe lesznek feltöltve a blogra, amik sokkal részletgazdagabbak, a képeken kiemelve egy-egy momentummal. A babákkal és a bőröndök készítésével is történt némi változás, újulás: eddig textilfestékkel festettem meg mindent, a bőröndök belsejét a babákat meg minden egyebet. Mostantól megújult technikával nyomom rá a textilre a mintákat.  Kifejtve: a babákat és minden egyéb mintát akvarellfestékkel papírra megfestem majd ezek a minták kerülnek fel a textilre egy különleges eljárással.


A megújult technikától sokkal részletgazdagabb mind a bőröndök belseje, mind a babák külseje. Letisztultabb az anyag textúrája, jobban tisztíthatóak a figurák.

 


Pihepötty a szervizben. A bőröndhöz folti a kutya, pihepötty a baba és egy szép piros autó tartozik. A szerviz falán megtalálható sok-sok szerszám, telefon, papír, ceruza, minden ami egy szervizmesternek szükséges a szereléshez. A bőrönd és tartozékai 100% pamutvászon anyagból készült és vatelinnel van bélelve, hogy pihe-puha legyen.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...