2011. március 29., kedd

Megérkezett Pihepötty!






Pihepötty egy puha, szeretnivaló kis tündér, aki imádja a virágokat.A pöttyös lila bőrönd egy kis virágboltot rejt, ahol Pihepötty és hűséges barátja Pihepinty szorgoskodnak.
Óvónőként régóta tervezem egy olyan játék megvalósítását ami fejleszti a gyermekek fantáziáját, finommotorikáját, vizuális képzeletét, illetve esztétikailag élményt nyújt, örömet okoz.
A Pihepötty textil játékbőrönd bárhová magunkkal vihető, akár egy piknikre vasárnap délelőtt, akár egy hosszabb autós utazásra. A bőröndöt kinyitva elénk tárul Pihepötty mesebeli birodalma.
A bőröndhöz különféle kiegészítők tartoznak, melyek tépőzárral rögzíthetők a figurák kezéhez és a falon, polcokon is elhelyezhetők.
Minden egyes játékbőrönd kézzel festett és 100% pamutvászon alapanyagú. A szettek összekapcsolhatók, illetve további figurákkal és kiegészítőkkel bővíthetők.
A játék minden egyes része 40˙C-on, kézzel mosható.
További részleteket Meska boltomban találhatsz.







2 megjegyzés:

  1. De ügyes vagy!!!! A figurák hogy készülnek? Te varsz mindent? Csak ámulok és bámulok:) Meséket is írsz hozzájuk? Hú, kész vagyok! Te megtalálsz engem, én téged, és ismét rá kell, hogy jöjjek, hogy ez az internet szuper egy találmány!!!! Azt hiszem, most elmerülök a blogod világában és erre buzdítok majd másokat is!!!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kreatív Ötletbörze! Köszönöm szépen. Örülök, hogy megtaláltad a
      blogom, és, hogy én meg a tiedet. :) Régebben textilfestékkel
      festettem mindent, de sikerült megújítanom a technikámat így már nem
      textilfestékkel festem őket, hanem akvarell festékkel papírra, majd a
      kész képet nyomatom rá egy különleges technikával a textilre. Utána én
      is varrok, bélelek, tömök... mindent :) És így elkészülnek a tündérek
      és kis házikójuk amikben elrejtőzhetnek. :)
      A havazás és hideg ellenére is nagyon szép napot kívánok!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...