2011. április 23., szombat

Antik tojáskák kosárban!




Még régebben leltem ezekre a kis kosárkákra elképesztően olcsó volt (50 Ft). Így gondoltam ennyit nagyon megér és veszek belőle párat, hátha majd egyszer jó hasznát veszem... Hát meg is történt, mert most ezekbe a kis kosarakba kerültek a tojáskák. A tojásra egy egyszerű ecsetvonással virágot és leveleket festettem majd lelakkoztam, a lakkra repesztőlakkot tettem majd amikor a repedések mérete már megfelelő volt akkor barna olajfestékkel bedörzsöltem a repedéseket. Hogy még antikosabb legyen jó vastagon le is lakkoztam. :)
A kosárkát a tojással harmonizáló színű szalaggal körbetekertem, majd egy kis művirág, egy masni, némi szizál és kész is a locsolóváró kosárka.



Ez a kosár és tojás is ugyan így készült annyi különbséggel hogy a tojásra a virágot nem én festettem hanem szalvétatechnikával díszítettem.



Készült belőle barna változat is :) Itt a tojáson a barna antik hatást úgy csináltam, hogy szivacsot mártottam festékbe és azt nyomogattam rá.


Nekem ez az okkersárga lett az egyik kedvencem, bár ezt is decoupage-oltam.
Idén ilyen antik hatású tojásokkal várom a jóképű locsolókat. Nem bonyolult, könnyen elkészíthető és szerintem mutatós kis kosárkák lettek. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...